Cei care doresc să participe în ultimul moment trebuie să completeze un formular disponibil pe site-ul evenimentului si, ulterior, vor primi detalii despre cum mai pot încă rezerva unul dintre ultimele bilete care se vor emite începând de azi.
Bucurestiul devine din nou săptămâna aceasta, joi si vineri, capitala Internetului si a tehnologiei din Europa Centrală si de Est.
Agenda – care poate fi consultată aici – este complexă: cuprinde 6 scene si 12 linii de conținut: Disruption, eHealth, VR&AR, eCommerce, Content, AdTech, FinTech, Marcom, Smart Homes, Creativity, Startups si Entertainment.
La noua ediție a festivalului care aduce în România peste 100 de companii majore si peste 150 de speakeri si experți internaționali sunt asteptate aproximativ 4.000 de persoane din peste 10 țări din regiune.
„Anul acesta avem peste 90 de ore de conținut, atent selecționat, care îi va ajuta pe experții în domeniu să se pregătească pentru transformările pe care tehnologia le va provoca în cele mai diverse domenii de business, în următorii ani. La întrebarea cui se adresează iCEEfest, răspunsul e simplu: oricui este implicat în orice fel de business, de la agricultură la construcții, arhitectură, medicină, marketing si comunicare, financiar bancar… până la hi-tech sau divertisment. Internetul schimbă toate regulile”, explică Dragos Stanca, fondatorul proiectului Interactive Central and Eastern Europe, lansat în 2012.
Studenții si elevii interesați beneficiază de 50% discount la toate categoriile de bilete iar 10% din valoarea încasărilor va fi donată proiectului Copăceni Tech House, menit să ajute copiii cu boli grave să se bucure de cele mai noi tehnologii.
Festivalul are loc în 15 si 16 iunie, la cinematograful din cadrul Băneasa Mall, în parteneriat cu Orange. Printre partenerii iCEE.fest 2017 se mai numără XAXIS, BCR, Volkswagen, EY, NN sau Carrefour.